poniedziałek, 22 grudnia 2014

Przyjaźń czy fałsz?


Jedną z najpiękniejszych chwil w życiu człowieka jest moment,
w którym zrealizujemy to, o co tak od dawna walczyliśmy.
Podczas dokonywania mamy chwile zwątpienia,
To tak naprawdę nie powinniśmy się tak łatwo poddawać.
Wiele razy poddając się myślałam, że nic z tego nie wyjdzie...
Ale mam wspaniałych przyjaciół,
Którzy wspierają mnie w każdej sytuacji.
Choć pewna moja przyjaźń okazała się nie być z tych "prawdziwych"
Postanowiłyśmy, że każda z nas pójdzie swoją drogą.
Ufałam jej na tyle,
Że mogłam zdradzić jej każdy mój sekret...
Zwierzyć się, pocieszała mnie, gdy miałam zły dzień.
A jednak wszystko okazało się być fałszywe.
Ona jest szalona
Ja jestem zwykłą dziewczyną.
Byłyśmy jak dwa elementy układanki, które do siebie nie pasują.
Jednak przyjaźniłyśmy się te 3,5 roku.
A teraz przechodzimy obok siebie
Jakbyśmy byli obcymi sobie ludźmi...
Myślę, że to byłoby na tyle.
Życzę Wam  zdrowych, wesołych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie. 
-Blue

2 komentarze :