środa, 29 kwietnia 2015

Parodia.


Hej !

Po większych przemyśleniach doszłam do wniosku, że jest źle.

Stał się głupim egoistą, który myśli tylko o sobie.
Mam Go dość.
Już nie wytrzymuje, wkurzył mnie.
Myślał że uwierzę w Jego bajeczki,
Jak to na siłkę chodził a żadnego zdjęcia mi nie dał?
Że laski za Nim latają
i ma takie super powodzenie i lubiany jest?
Że sobie coś zrobi?
Nawet swojego zdjęcia nie potrafił pokazać 
jak zarówno włączyć kamery,
gdy ze Sobą rozmawialiśmy.
To Jego kłamstwa...
Niech nie pisze mi, że to nieprawda bo nic Ci to nie da, 
to tylko pogorszy sprawę. 
Robił z Siebie nie wiadomo jaka ofiarę losu!
Mariusz to mój przyjaciel,
a On mi tak truł cały czas ze rzygać już mi się chce.
I niech  nie pisze, że mnie kocha, jak szukał byle jakiej kłótni.
Idź Sobie do innej laseczki napisz jaki to jesteś...
Jestem z kimś kogo nawet nie widziałam.
Aż mi głupio...
Co ja Sobie myślałam.
Jestem.. to stoi pod znakiem zapytania.
Niech przemyśli Sobie jakim to idiotą jest, że może mnie teraz stracić.
I niech spędza swój wolny czas beze mnie.
Ma się do mnie nie odzywać tak długo jak to będzie potrzebne.
Albo powie prawdę i nie będzie znęcał się nade mną psychicznie albo to koniec!

-Blue.

3 komentarze :

  1. Świetny wygląd bloga :) Bardzo ciekawy pomysł na notkę :) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na rewanż :) Obserwuję jako zaneta098 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to facet z internetu... to jego zachowanie jest typowe dla człowieka który gra kogoś, kim nie jest. Myślę że bez słowa wyjaśnienia powinnaś natychmiast zakończyć tę znajomość. Nie poświęcaj swojego czasu i życia dla takiego człowieka... bo jedyną jego uczciwością jest to,- że nie wysłał Ci zdjęcia zupełnie kogoś innego. Szantaże są bez pokrycia. Piszesz że go kochasz,- ale czy potrafiłabyś odebrać sobie dla niego życie? NIE! On także nie... Wyluzuj i zacznij żyć realnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń