środa, 8 kwietnia 2015

Hej ! 

Ten post będzie nietypowy, ponieważ przytoczę historie pewnej osoby...

"Uprawiałem sport do czasu aż nie pojawiły się komplikacje które zmieniły moje życie całkowicie..
Jeden wypadek ,operacje cierpienie ból... diagnoza? 
Nie wrócisz do sportu. 
Tak do tego sportu gdzie osiągałeś takie sukcesy. 
Do żadnego tracisz wszystko, każdy się odwraca bo nie zamierza patrzeć jak cierpisz. 
I choć nie poddajesz się nic z tego.
Rehabilitacja w jakiś sposób pomaga, ale nie chodzę w pełni sprawnie.
Jestem typem osoby, która bardzo dba o drugą osobę i jestem ponad wszystko szczery i wierny.
Zawsze się staram jak mogę.
Jestem innym chłopakiem niż większość.
Zycie mnie nauczyło że wszystko nie jest takie piękne jak chcemy. 
Najbardziej mnie boli to że jestem 3 lata sam ponieważ  nie ma osoby która by mnie na stałe przygarnęła. 
Jestem zawsze szczery, gdy mi zależy walczę do samego końca. 
Jestem inny no bo... inaczej postrzegam świat i się zachowuje.
Pomagam ludziom, ogólnie mam uczucia szkoda że zawsze tylko były zaniedbywane.
Różnica w tym wszystkim jest że ja jestem NA ZAWSZE. taki ja... "

Zapraszam do komentowania i obserwowania.

-Blue.

16 komentarzy :

  1. Smutne ! Ale tak prawdziwe ! ;c
    Bardzo ładnie piszesz :) Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutne ,ale tak jest :/
    Fajnie piszesz
    http://paperlifex33.blogspot.com/ obs za obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  3. nic mi nie pozostaje innego jak napisać smuutne :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutne :-( Mam nadzieję, że jednak ktoś się znajdzie i okaże się, że warto było czekać <3
    Dzięki za odwiedziny u mnie i miły komentarz :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykre, ale prawdziwe.

    Zapraszam na konkurs!
    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. smutne, ale takie niestety jest życie ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwy , taki rzeczywisty post.... smutny i dający do myślenia :(
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótka historia człowieka, który daje z siebie wszystko tak naprawdę nie dostając nic w zamian. Mam ogromną nadzieję , że starania zaowocują w przyszłości. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Daje do myslenia

    http://brunettevibes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. piszesz tak prawdziwie i mądrze!
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju piekne napisane..
    Świetny blog! Może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze piszesz, wczuwa się w sytuacje :)

    lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałaś "Siła spokoju"? Jeżeli nie koniecznie musisz obejrzeć. Film dotyczy poniekąd tematu tego postu :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. "Siła spokoju" daje motywację do niepoddawania się.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń